《Once Upon A Dream》

Once Upon A Dream
I conceived a perfect plan
That would change the face of man
Once there was a time
For it was a dream
To creat aza perfect world
From this cold imperfect world
Once Upon A Dream
And i was unafraid
The dream was so exciting
But now i see it fade
And I am here alone
Once Upon A Dream
Too late now to wonder why
It can never be
Now you're just a dream
Could we begin again
Once Upon A Dream


在昔日舊夢中
我相信有個完美計畫
能改變人的臉
在昔日舊夢中
因為它是我的夢
去創造一個完美的世界
從這個不完美的冷漠世界
在我往昔的舊夢中
而我當時無所畏懼
那個夢令人振奮
但此刻我看著它褪色
並且在此孤單一人
在昔日舊夢中
我所能做的就是努力去嘗試
現在去追想已太遲
為何它不能成真
我能不能再重來一次
在昔日舊夢中



arrow
arrow
    全站熱搜

    twofh0319 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()